Thursday 3 January 2013

Webcam Toy - Permainan dikala bosan!

Assalamualaikum. Hari ni aku nak citer ttg permainan yg diperkenalkan oleh Lisa kat aku beberapa hari yg lepas! Aku memang suka main 'game' ni kalo aku stress.. huhu.. best..
Apakah gamenya?? jom godek-godek kat bawah ni..

Permainan ni lisa cakap ada dlm goggle chrome. cuba cari kat web store. Banyak aplication, game ngan macam-macam lagi la kat situ. Ini bila dah add dia kuar le kat chroom kita.
Macam kat bawah ni..
Webcam Toy yang gambar camera warna Putih purple tu.

Pastu dia akan kuar mcm kat bawah tu. apa yg bestnya, gambar yang kita ambik takkan dikeluarkan secara on9 tanpa permision kita! mmg superb la. ikut je arahan yang dibagi pastu dah boleh main. 


Nanti dia akan minta kebenaran kita untuk guna Camera laptop yg sudah sedia ada.


  Ikut je arahan nanti akan keluarlah macam kat bawah ni.
tada... gambar akukan?? hehe.. ada 70 effect yg best dlm game ni. ini antata 2 yang adala..
.

bila dah amik gambar jgn lupa save sbb dia takkan tersave automatik.  bila dah save nanti boleh cari balik kat file download atau file yg akan dinyata. kalau IDM biasanya file downloadla..


So bila dah save akan keluarlah gambar-gamabar seperti dibawah.. ini antara gambar yg aku snap sewaktu kebosanan menggunakan effect yg sudah disediakn!! memang best bagi org yg suka gambar mcm aku.. huhu..






actually gambar ini adalah berkaitan kerinduan aku shawl! lama rasanya tak membelit shawl pada muka ni. Asyik2 dgn tudung sarung! (tudung malas sebenarnya) bukan tak pakai tudung biasa tapi jarangla. malas nak pakai inner neck..

Disebabkan kerana game ni, aku diamuk oleh lisa..  hahaha.. saje je an..



No comments:

Post a Comment