Monday 14 January 2013

Exam Terakhir Sem 1 thn 3


Berakhir Peperiksaan terakhir untuk sem ni walaupun masih berbaki 2 exam iaitu bahasa Isyarat. alhamdulillah walaupun usaha menembak paper last sememangnya tidak diyakini. =') sedih!
Itulah muka aku bila masih adalagi subjek yg perlu diulang kaji WALAUPUN dah takde dlm slip EXAm.. hehe..

Actually, ada kesedihan disebalik kemerdekaan aku habis exam ni. Sepatutnya aku ambil tiket balik rumah malam ni atau 15/1/13 malam tapi disebabkan kena repeat bahasa isyarat aku terpaksalah balik 17/1/2013.. bagi aku okeh je balik bila-bila cuma yg buat bersalah sgt bila incik suami yg dah terlebih excited dengar aku nak balik tiba-tiba sedih sebab aku terpaksa ambil tiket lewat.. sian dia... =( sorry syg..

Tapi ianya beri aku banyak masa untuk berkemas teman BFF aku last paper 16/1 dan buat persiapan nak balik umah yg paling penting buat chek list perkara yg akan kami buat berdua sewaktu dirumah nanti!! love it..

No comments:

Post a Comment