Friday 11 January 2013

Final Exam Sem 5 thn 3


Assalamualaikum...
Mungkin belum terlambat untuk aku cerita tentang kisah hidup aku yg tengah Final Exam sekarang walaupun sebenarnya dah masuk 4 paper dah exam. Alhamdulillah hari ni exam aku yang ke4. =)
Everything goes well,.

Rasanya Sem ni aku tak rasa terlalu terbeban dengan exam. Bersyukur sangat rasanya. Allah sentiasa mempermudahkan urusan kami. Tinggal hari isnin ni 14/01/13 tarikh last aku exam. Semoga semuanya baik-baik je.. 

Seperti sem-sem lepas aku masih study kat bilik fefa kat Ibu Zain. Lebih selesa sebenarnya kat sini. Entahlah mungkin dah terbiasa dengan kehidupan kat sini sampai aku lupa pada KKM... hehe sepatutnya la kot. Yang penting kat sini aku boleh lepak tgk tb & Study.

Papepun aku sentiasa berdio agar allah sentiasa mempermudahkan Urusan aku dan Suamiku di sana.. AMeen..

No comments:

Post a Comment