Monday 1 August 2011

Migrain?? oh tidak!

Simptom-simptom migraine:
1. Sakit kepala yang berdenyut-denyut, lazimnya hanya berlaku pada sebelah kepala sahaja. Aku selalu kena kat sebelah kanan, kadang kadang dah kurang sakit yang sebelah kanan..berjangkit pulak ke sebelah kiri. Lebih teruk bila melarat ke bahagian belakang kepala & tengkuk. Ades.
2. Rasa mual, kadang-kadang muntah.
3. Sensitif pada cahaya yang terlalu terang dan bunyi bising.

***********************************************************************
bila baca tentang simptom-simpom tu, aku terus terkedu!!
oh tidak..
aku dah mula kena Migrain..

dah 2 hari kepala sebelah kanan aku ni asyik berdenyut-denyut..
rasanya menyucuk-nyucuk!!
sebelah kanan je..
sampaikan semalam aku terpaksa telan panadol..

sekarang ni pula aku asa mual.. 
nak muntah.
alah pada bunyi bising..

ada owg cakap sakit ni tandanya Allah sayang pada kita..
Allah nak duga kita..
* YaAllah, terima kasih kerana menduga ku..

No comments:

Post a Comment