Monday 1 August 2011

siapa dia??

alhamdulillah..
hari pertama puasa & hari kedua terawih..
sempat juga aku berpuasa pada ramadan kali ni..

tadi waktu solat isyak,
aku dengar suara tok imam yg imamkan solat tadi,.
lain sgt2..
Berdegap-degup hati aku dengar suara dia,.
sedap sangat dia bacakan surah-surah..
tertanya-tanya aku..
siapa imam baru ni..


pastu bila balik dari terawih akupun memulakan sesi soal jawab ngan mem Besar! (mak aku)
aku tanyala sape yg imamkan solat isyak tadi..
pastu mak aku menajwablah ngan kompidentnya..
Polis bujang yg baru masuk tu..
dia lulusan Tahfiz..
nape?? 
nak kenal ke..
merah padam muka aku..
hehe..

owh..
xdela,..
xnak kenalpn..
tanya je..
terus aku masuk bilik..
malas nk menjawb2 bebyk..
mak aku ade je nak rekeman bebudak bujang tu kat aku nanti..

owh ye. lupa nak citer..
sebenarnya dalam Kem UPP n ada budak2 rekrut bujang yg baru masuk..
dekat 30 org semuanya..
Siyes!!
aku benci..
,


actually,
aku dari dulu lagi xbpe berkenan ngan polis atau askar bujang..
diaorg ni gatal sikit..
so aku xsuka,,
& satu agi dah banyak bebudk pompuan yg deaorg rosakkan..
mmgla bukan semua tapi entahlah..
aku xsuka diaorg..

dulu, dalam kem ni xde budak2 bujang..
sbb UPP xditerima bdk2 bujang,,
tapi sejk tukar dato' KP,
lain pulak jadinya..
aku pulak yg jadi xtenteram..

papepun..
asalkn diaorg xkaco hidup aku,,
hope sgt2..

berbalik pada topik tu,
aku memang nk sangat kenal ngan imam tu..
xthu kenapa..




No comments:

Post a Comment