Thursday 18 August 2011

sayangkan mereka

Ini ada satu citer..
Citer ni baru je jadi tadi..

Tadi aku pegik pasar malam ngan adik-adik aku & anak jiran aku..
Pastu aku jumpalah sorang kawan yang baru aku kenal dalam hp..
dia polis kt sini.
Dia usha aku lain macam je,.

Mungkin dia segan tengok aku bawa budak reramai kot..
Dari kecik aku memang cepat sayang ngan budak-budak ni.
pantang tengok budak mesti aku nak usung kehulu kehilir..
aku cepat jatuh hati dengan budak-budak ni..

Mungkin dia akan pandang aku pelik..
sebab berjalan dengan budak-budak macam mak orang..
Tapi aku xkisahpun..
bagi aku itulah diri aku sebenarnya..
& mungkin disebabkan kerana itu juga aku amek course Pendidikan Khas.

kekadang aku layan budak-budak ni macam anak-anak sendiri..
walaupun aku baru 21 tahun..
xsalahkan??
lagipun dah ramai kawan-kawan aku yang dah ada anak sendiri..

*Kalau ada sape-sape nak buang anak tu bolehla mcj aku ea..
bagi je kat aku baby yang xberdosa tu..
jangan tambahkan dosa lagi..

No comments:

Post a Comment