Friday 6 January 2012

Air & Peperiksaan!!

*hampir 2 hari tak mandi!!

Masalah air di negeri Selangor terutamanya di UKM telah menyebabkan aku Menangis!
Walaupun sesusahmanapun aku,
tak pernah aku menangis dan mengeluh macam hari ni..

Al-kisah tadi ada perjumpaan SUKSIS kat KKM.
Pastu aku yang dah 3 hari merempat kat IZSH ni pun dengan  berat hatinya balik KKM..
Pastu naikla bilik, bila masuk je bilik tau2.
 blackout!!
YaALLAH.. nak menjerit aku rasa.
dah la xde air.. 
blackout lak tu..
siyes aku sakit hati..


Besar dugaan Allah nak bagi kat aku..
Terus callincik debab tetiba 'waiting'!!
Masa ni la pulak nak waiting..
nak coll mak tapi dah lewat malam..
serabut sangat dah masa tu..
blur! xthu nk buat apa..
nak cari notapun dah xjumpa..


Pastu incik debab call,
dengan tetiba waktu ngadu an dia air mata aku mengalir..
YAAllah.. rapuhnya harti aku masa tu..
tak tahu nak citer macam mana..

Pastu Incik Debab marah aku..
dia suruh aku beristighfar..
tarik nafas dalam-dalam & ingat Allah..
Bukan aku sorg je yg dpt  dugaan tu..
semua orgpun dpt keadaan yg sama juga..
dia chillkan aku balik..

YAAllah.. 
 bersyukurnya aku ada dia masa tu..
tadipun waktu aku mecej dia ucap time kasihpn dia coll..
dia tanya aku ok ke x..
he makes me crying!!
seriously...



No comments:

Post a Comment