Monday 9 January 2012

Perkahwinan Wanie & Najib

Entry yang sudah berkurun diPeram tapi hari ni nak Release gak!!

Alhamdulillah.. seorang lagi sahabat aku menyusul mendirikan rumah tangga.
tapi apa yang special tentang dia, sebab kitaorg sekelas waktu form 6!

akupun byk buat entry zaman aku muda belia dlu..
especially waktu zaman-zaman form 6 dulu..


inilah muka bunga-bunga yang bakal disunting.. =)


& alhamdulillah doa aku dikabulkan Allah s.w.t.
akhirnya sampai surat jemputan kawen daripada salah seorang daripada kami..
nak tahu x siapa??

cuba cari dalam gambar kat atas mana yang sama dengan gambr ni..
yup!! sicantik manis ni la yang dah dilamar sang jejaka..
& kami dengan wajah kegembiraan menyambut berita itu dengan ke'happy'an..
abaikan bahasa yg silap!
kat bawah ni aku pin kan sekali gambar kitaorg waktu gi kenduri kawen wanie..

TO: Wanie..
Tahniah yunk..
akhirnya, antara kita ada juga yang dilamar dulu..
alhamdulillah.
moga bahagia disamping suami yang tersayang..
seperti orang lain agak aku pun nak wish..
cepat-cepat dapat baby sebab aku tahu kalau ko dapat baby mesti cute mcm ko..
putih & comel macam mak dia &
manis macam ayah dia..
insyaAllah..
aku doakan yang terbbaik untuk korang..














*xsabar nak update gambar baby dia pla.. hehe



No comments:

Post a Comment