Monday 9 January 2012

i'm coming HOme & SKMB 2083

Hanya syukur yang boleh kupanjatkan pada mu YaAllah..
itulah perasaan ku waktu masukExam tadi..
Daripada Sem lepas agi aku mmg down kalau exam BM ni.. 
(kekadang menyesal gak amik BM as aku punya minor)
Tapi Allah menolong aku hari ni..

Aku baru mula study BM semlm & cuma fokus beberapa tajuk je..
Mmg aku xyakin langsung nak jawab exam hari ni.
tetiba kuar pe yg mmg aku faham.
sambil mengigil aku jawab..
excited sgt..

Walaupun aku xyakin ngan jawapn yg aku buat tapi sekurang-kurangnya aku cuba yang tebaik tok exam kali ni..
masih ada 4 paper yang berbaki..
Gambate ida!!

Waktu balik EXAM tadi akupun singgah beli tiket nak balik umah.
19/01/2012..
terbaiklah..
tiket terbaru ditahun baru!
seriusly,i'm homesick now!
nak cpt-cpt jumpa my lovely family!!
i'm coming home.. =)
my big family!

No comments:

Post a Comment