Tuesday 10 January 2012

Bukan Jodoh Kita..

Walaupun saya tak nak lepaskan awak namun jika sudah tertulis di lauhul mahfudz awk bukan orang yang tertulis untuk saya, awak tetap bukan jodoh saya..

walaupun hati saya tak kuat tuk kehilangan awak, tapi saya tetap akan lepaskan awak pergi juga dari hati ini supaya akan ada ruang untuk saya mencari kekuatan untuk diri sendiri..

walaupun awak sayang saya &  sayapun sayang awak namun hubungan ini cuma sampai kat sini je..
Saya maafkan awak sebagaimana awak maafkan saya..

saya percaya pada Jodoh dan ketentuan Allah untuk saya & untuk awak..
Mungkin akan ada yang lebih solehah dan soleh untuk kita berdua insyaAllah..

Moga Air mata ini menjadi petanda akan ada sinar baru dalam kehidupan masing-masing..
selamat tinggal duhai cinta...




No comments:

Post a Comment