Monday 2 January 2012

Finnaly i got His Smile Back!

Assalamualaikum..
Aku mulakan coretan dengan mata besar penuh kegembiraan!!
dan berbunga-bunga love kat dada..


Alhamdulillah, pertemuan kali ke3 ni sgt awesome!!
kitaorg kuar jogging kat tasik cempaka.
siyes aku happy sgt ngan dia.
kitaorg xgaduh-gaduh manje dah..
berjogging dgn muka penuh kebahagiaan!!

  
Dia bagi aku spirit baru utk study!
esok exam.
malam  ni dah kena pulun study.
memandangkan paper pukul 3 besok, bolehla study gle malam ni & stay up!

Pastu lepas jogging kitaowg kuar makan..
waktu tgh2 makan, incik debab pun citer sal ibu dia..
Ibu cakap, kalau nak kawen debab kena bawa calon tu jumpa ibu dia dlu.
Bila dah test lulus baru diizinkan!!
aaaaaaa.....matila.
yang pastinya soalan yg wajib ditanya ialah 
MEMASAK!!  stresss..

 dah aku ni sedang-sedang je meemasak..
terkedu aku.
xtahu nk komen pape lagi..
er...
Memasak ea??
spegeti ke?
haha.. dhh comform2 kne mask makan org kampung.
kari, masak lemak, & gulaila.. mati aku!!



No comments:

Post a Comment