Wednesday 11 January 2012

salah siapa?

aku : Assalam cik. Malam ni saya xjoin meeting sebab esok saya exam.

Jurulatih : lain kali x payah lah jumpa saya lagi, kalau semua xblh senang2 kita batalkan program ni. saya nak jumpa ajk dan ketua platun selama sejam pun susah. saya ni tak tau nak cakap apa lagi

Aku : Assalam.. saya ok je kalau nak batalkan program ni. exam saya esk lagi penting dri program ni. saya bkn bekerja macam cik, makan gaji. saya belajar.. sekurang-kurangnya saya bgitau xdpt dtg bkn mcm sesetgh org twos xdtg mcm tu je.. kalau cik rasa xsenang ngan saya cari je ketua baru. minta maaf kalau saya kalau saya kasar atau xberadap. xda niatpn nk cari pasal dgn cik.

Jurulatih : mmg la jawapan xberadap dan kasar. ok lah awak rasa apa yang nak jumpa malam ni tak penting ikutlah saja. sy jumpa dgn ketua pengarah.


tidak tahu ingin mengatakan siapa yang betul & siapa yang salah. 
mungkin salahnya datang dari aku sendiri..
Tapi bila difikirkan balik aku sepatutnya fokus utk paper 5 jam kredit esk..
bkn utk benda remeh temeh yg xpentg..
YaAllah, kuatkanlah hati hamba mu ini..
Cubaan demi cubaan yg kau berikan kepadaku lebih mendekatkan aku kpdmu YaAllah..
terima kasih..

No comments:

Post a Comment