Thursday 21 July 2011

Jersi Kuning bendera Malaysia (jersi Malaysia)

suatu petang yang indah aku kuar meronda ngan adik aku. 
Pastu aku terperasan ada satu pemandangan satu pemandangan yang cantik kat atas padang tu,
ramai budak-budak yang pakai jersi Malaysia yg berwarna kuning.

majoriti budak-budak yang ada kat padang tu pakai Jersi kuning tu.
Terus aku tersenyum,
betapa gahnya nama Malaysia dalam arena bola sepak sekarang.
Semua orang bangga dengan pasukan bola sepak Malaysia.

Jika dulu pasukan kita dihina dan dikeji.
Tapi sekarang diangkat dan dipuji-puji.

sememangnya prestasi pasukan Bola sepak kita meningkat sejak memenangi piala AFF suzuki.
Thumbs Up aku ucapkan pada pasukan malaysia yang sememangnya garang dengan warna kuning dipadang.
Harimau Malaya memang benar-benar mengaum untuk membenamkan pasukan-pasukan lain!!

Go harimau malaya!!
Moga kita akan sukses menumbangkan singapura Sabtu ini!

2 comments: