Saturday 23 July 2011

my Big Family


Alhamdulillah.. 
Akhirnya, selepas banyak kali menunda untuk tulis Catatan ni, aku dengan tekad dan berbesar harapannya (cewah!!) hehe mencOret juga Entri ni.
sebelum aku mulakan sEgmen baru 'tentang kamu' dalam bukucatatanpink aku ni..
lbh AfdaL aku citer tentang mY biG faMily.. =)























Jom kita mula dengan Tuan besar & mak incik Besar aKa Mak & Abah aku..

*eiCik Abah

~ sangat Pendiam (Nak dengar membebel suara diapun susah)
~ Pencinta bintanag yg tegar!
~ Sangat suka dengan Nature (kampung view)
~ apa yg buat aku sayang sangat kat ABah ni,
kalau aku susah je dia mesti ada.
~ Walaupun dia tak tunjukkan yg dia sayangkan kami,
Tapi dalam hati kami Boleh Rasa kasih sayang dia besar punya!

* Bigmadam Emak
~ paling suka menasihatkan Membebel kalo ada yg 
buat salah kat umah.
~ Chef berTaraf  world!! 
~ seorg Mak yang sangat Kuat & Tabah.
~Sentiasa jaga makan pakain kami semua.
~ Tumbs UP!! =)

* Bersama family, ayah sedara, cousin.. nenek tersyg

myY onLy ONE MEK..


 ~ mek a.k.a Grandma aku kalo kot omputih.
~ sangat manjakan kami adik beradik tambahan AKU..( Bangga jadi CUCU kesayangan) =)
~ Dia jaga aku sejak kecik. aku selalu je tidur an dia kalau balik Kg. 
Pe je yg aku nak makan, semua dia akan masakkan..
~ aku sayang sangat-sangat kat Mek aku ni..
~ Love U! selamanya.. 


gadis paling comel  & Tembun seantero rumah!!
inilah Along..
bawu cukup umow 21 tahun.
sangat GARANG .. adik - adik la yg cakap.
tapi an?? muka dia sama tak an aku??
sama an? sebab tula aku..
hehehehe




ni ANGAH.
adik aku no 2.
thn ni masuklah umur dia 19 tahun..
Dia sekarang Keja sambil study kat UPNM.
bahagian human Resource untuk AIR FORCE.
mantapkan adik aku yang sorang ni??
InsyaAllah.. aku an dia akan Grad sekali tahun 2014.
dia sebagai Pegawai Tentera Udara aku sebagai Guru.
  


ni Achik!
adik aku yang ketiga.
paling genius dalam family aku.
UPSR & PMR straight's A.
form 4 tahun ni..
sekolah SBP di Kangar.






ni alang!
*sila abaikan model tak berbayor dibelakang.. hehe
adik aku yang keempat.
she's different from others.
susah dikawal tapi rajin..
walaupun lambt sikit dalam study tapi dia aktif dalam bercakap.
potpetpotpet..



ni Abang!
adik aku no 5. 
apa yang istimewa tentang dia, jari dia ada 11 =)
unikkan??
sangat terdorong kearah Agama,
Alhamdulillh.. bercita-cita menjadi ustaz..
InsyaAllah along doakan tercapai cita-cita abang ea..




yang terakhir & paling BONGSU.
Adik!!
pemilik 2 gigi rabit yang sangat besar.. =)
cool gila!
sangat matang, pandai bawa diri.
actually, peneman aku & adik paling manja..
kekadang letih melayan tapi sunyi kalau dia takde.


mereka semua orang-orang yang aku sayang..
termasuk sahabat-sahabat yang terdekat..


untuk.. :
Mak & Abah..
Thanks sebab jaga along!!


My sibling..
love u all..


Mek..
u are my everything..


*love all of you. please stay with me untill my last day. promise me ok?

No comments:

Post a Comment