Thursday 14 July 2011

sales Girl kat rumah!!

sehari aku menjadi sales girl kat umah!!
huhu.. mesti korang pelik npe tbe2 lak aku jadi sales girl ni..
& bila pula kat rumah aku ada shopping mall ni.. 


Xdela.. 
sebenarnya gini citernya..
adik-adik aku beria-ria nak buka kedai..
so, mak akupun merialiasikan cite-cite adik aku ni..
bukakan kedai depan umah.

Simple je kedai ni.
Jualpun benda-benda yang simple je..
ada keropok, coklet, gula-gula, asam ngan air..
Berbekalkan modal sendiri maka terbentuklah kedai ni..
Comelkan..

Tapi tetiba aku pulak yang jaga kedai ni.
mak sekarang tgh sibuk kat surau. 
ada kenduri tahlil rasanya.
anak jiran baru meninggal.
kesian kot..
baru 3 tahun.. ada masalah jantung..
Betul kata orang..
hidup mati semuanya kuasa Allah..

Aku ni entah sampai bila akan hidup kat dunia ni..
Mungkin sekejap lagi akupun akan mati.
akupun tak tahu..
Tetiba rasa sedih plak..

berbalik pada cite sales girl aku ni..
aku terpikir gak nak buat macam ni nanti aku balik ukm..
hope okla..
InsyaAllah..
letak benda-benda yang simple dan blh tahan lama..
Betul x.. 


tetiba asa windu kat ukm..

No comments:

Post a Comment