Tuesday 10 May 2011

2nd Entry - 10 gambar paling menarik

Untuk Entry kedua ni aku ditugaskan selongkar FOlder Picture dalam lappy aku ni & Carik 10 Gambar yang paling aku suka... jom usha..

1) sbb utama aku pilih gambar ni.. 
Kenangan! 
Nilah tangga ibu zain yang aku dok panjat hampir setiap hari sem 1 kt ukm.. 
Sampai kurus aku sekejp.. haha.. 
Memang banyak kenangan aku kat tangga ni.. 
Tinggi siot..
Ni bawu tgk sikit ada agi yg xditunjukkan tu..

2) Stesyen Bas ibu zain bersama dua orang sahabat!! 
cik anis n my sweet fifa..
masa ni first exam.
tengah menunggu bas nak gi exam..
kali pertama naik bas balik selepas satu semester asyik merempit je..
hahaha..


3) Kenangan setahun aku kat kolej ni.. 
nilah bilik aku..
Tahun pertama yang best as penduduk IZISH!!
di sinilah aku hidup dgn roomate aku..
k19B, 109..
always in my mind..

4) gambar ni cute sangat..
dgn frame love miss nurul tu..
sebenarnya time ni aku tgh ciap2 nak kuar..
Pastu tak jadik sbb aku ada meeting suksis.
Frust punya pasal aku posing nak rak amik gambar..
hehe


5) Sahabat!! 
Kenangan aku an kawan-kawan masa lepak kat Melaka.
memang bestla. 
First time aku drive jauh sendirian tanpa family
dari melaka ke ukm..
memang bestlah!!
banyak kenangan aku an diaowang..

6) Pool time
habiskan masa an family MATK 15 kat 
PD..
Awesome!!


7) Sebenarnya aku nak tunjukkan lambang laptop aku je..
kalo korg usha lama2 mesti nampak..
hhehe
ce teka..

8) Ain.. comel x??
aku sememangnya penggemar tegar budak-budak kicik ni..
cute kot..
tak boleh tahan.
tgk je budak-budak yg comel lbh dari korea ni
tros aku jadi gile..
nak pegang, nak dukung, nbak tiom!!
comel!!


9) Gadis hijau..
Gambar ni aku ambil masa pergik camping kat kuala woh, Perak an senior-senior..
Baju bersar kedebak..
Tapi sebab excited nak pakai aku sumabt je baju tu kat badan..
nak bajet kuruslah tapi tak kena.. haha


10) gambar dengan uniform..
Gambar paling aku suka..
=)
akhirnya..
10 gambar yang paling aku suka dalam folder picture aku dah di upload untuk tontonan kowang..

No comments:

Post a Comment