Thursday 19 May 2011

cik Orked.

"Assalaamualaikum..
hai.. Fatin.. maaf ye..
jujurnya sy just nk gtau yg awak sgt2 cantik..
Allah hadiahkan kecantikkan yang amat sangat untuk awk..
perfect.. takde cacat celapun..
sy suka tgk gambar-gambar awak.. 
sebab saya kagum ngan kecantikkan awak..
tapi blh saya tegur satu perkara tak??
Lebih sopan dan cantik kalau awak tak terlalu mendedahkan aset awak.. 
saya minta maaf ye kalau tin marah. xde niat apa-apa cuma nak nyatakan pendapat..
Maaf sekali lagi. harap fatin jangan ambil hati.. =)
Last.. awak sangat cantik di mata saya sbgai seorg wanita..'

pe cer ni tetiba macam ni an..
sebenarnya aku suka sorang gadis ni..
Bagi aku kecantikan yang Allah bagi pada dia ni PERFECT!!
sangat cantik..

Tapi gambar dia terlalu mendedahkan aser yang ada..
Sayang.. 
jadi niat nak menegur dia.
mengingatkan sesama islam..

Aku tahu, akupun tak sempurna sangat dari segi aurat..
perlakuan..
perbuatan.
tapi moga dengan mengingatkan sesama islam aku juga akan mengingati..
InsyaAllah..

aku send mcj ni melalui fb..
masih belum mendapatkan balasannya.. 
aku harap dia boleh terima teguran aku..

Ada beberapa kemungkinan dia akan buat..
  1. remove aku dari fb
  2. maki aku kat wall dia..
  3. serang aku kat wall aku..
  4. buat tak tahu kat mcj aku
  5. bals mcj aku marah-marah
  6. ....atau....
  7. terima nasihat dgn hati yg terbuka..
menungu dengan penuh sabar untuk menantikan jawapan daripada cik orked..

No comments:

Post a Comment