Thursday 19 May 2011

8th Entry - apa-apa saja tentang C.I.N.T.A

Pemilik hati saya?? 
.......

Buat masa sekarang nak kata hati ini dah ada pemilik selepas ALLAH dan MUHAMMAD tu masih dalam perancangan lagi..

Aku harap aku akan "in  love" macam dlm gambar atas!!
awesome gila!!

tapi xdela over nak kena buat muka macam dia.. 
hehehehe.. =)

oklah.. 
back pada topik ni..
untuk entry ke8 aku ditugaskan untul tulis apa-apa saja tentang cinta.
Jadi aku memilih untuk tunjukkan pada readers aku siapakah lelaki yang paling rapat ngan aku sekarang..
nak cakap terlalu rapat tu takdelah sebab kami belum ada ikatan apa-apa lagi.
cuma "Teman Tapi Mesra"

takde yang istimewapun tentang dia.
dia ni langsung tak romantik!
tak reti memujuk..
kalau aku merajuk diapun merajuk!!
PELIK..

orangnya biasa-biasa je.
x hensome macam Fahrin Ahmadpun..
xsecomel dafi
atau tak seromantik Farid kamil dalam lagenda budak setan..

dia bakal graduate tengah tahun depan..
 tua 4 taun dari aku..
sangat "comel"!! huhuhu
Belajar kat UTHM.

tapi yang menariknya tentang cerita KAMI..
aku an dia cuma pernah jumpa sekali..
waktu kami dalam ekspedisi naik gunung stong Qlate..
Pastu tak pernah jumpa dah..
selalu berhubung dalam hp je..

dia terlalu SIMPLE orangnya..
Abg Long!
sometimes, menyakitkan hati..
=(
Tapi dia baik. 
cukup solatnya.
selalu ingatkan aku tentang solat..

itu sebenarnya ciri-ciri yang ada pada dia tapi belum aku jumpa pada lelaki-lelaki yang pernah rapat dengan aku dulu.

Aku selalu berdoa pada Allah.
Moga aku dipertemukan dengan seorang lelaki yang boleh mengingatkan aku tentang solat dan aurat.
aku berharap sangat Orang yang bakal mendampingi aku sebagai seorang suami akan menjaga aku dan membawa aku kejalan yang benar..
InsyaAllah..

Tentu korang nak tahu sape yang 
"teman tapi mesra" tu an??
.......
.................
..........................
.................................
............................................

Debab saya.. =)

No comments:

Post a Comment