Saturday 21 May 2011

aku diREMOVE dari FB-Thanks.

Hot! hot! dan HOT!!!
ingat x Entry ni.. Cik Orked.
aku ada Post something tentang "menegur" dia kat situ..
dek kerana teguranku aku di "rEMOve" dari fb nya..

=)
Tepat betul tekaanku.
no 1 lagi tu..
dia dengan official nya telah meremove aku daro fbnya..

ado Den Kisah???
huhuhu..
takdelah. akupun tak faham dengan manusia-manusia yang tak boleh menerrima teguran ni.
tak salah kalau kita menegurkan..
bukannya aku benci dia.
malah aku suka tengok wajah dia..
Perfect.
Malangnya orang secantik dia terlalu mendedahkan tubuhnya yang munggil tu..

Tapi aku tak kisahpun.
setakat kena REMOVE salam FB xmenjejaskan apa-apapun..
kalau aku ngan diapun bukannya ada pape hubunganpun.
suma sesama muslim je.
kami sedara sesama islam..

kepada cik Orked..
kalau teguran saya membuat awak kecil hati..
saya minta maaf ye..
saya tahu saya juga tak sempurna..
tapi saya tegur kerana saya ikhlas..

No comments:

Post a Comment