Monday 23 May 2011

MElepak bersama mereka

Petang tadi aku lepak ngan salhah & Ashraf kat Arked..
kebetulan aku nak kuar carik Asam sekali..
Lain sangat aku tengok salhah..
makin kurus n Comel..

Tapi ada satu je yang tak berubah..
dia memang banyak cakap..
huhuhu.. 
penat mendengar "celoteh" dia..

Cik salhah..
aku kenal dia dah lama..
sejak mula-mula aku masuk SMKPBU lagi..
masa tu form 4 bulan 8.
aku dok kat tepi dia.
so, kami berkenalan dan jadi kawan BAIK..

Walaupun kadang-kadang sikap dia buat kita terasa
Tapi dia ni baik..
Comel dan Sweet!!



 nie la dia bestfriend aku.. 
salhah..

lepas lpak kat arked ashraf ajak aku pegi ladang tebu.
dah lma aku tak kat sana.
best posing amik gambar kat situ..

nielah ashraf aka buyut aku dulu..
sekarang?? 

 kami cuma berkawan..=)
Walaupun dia masih anggap aku lbh dari seorg kawan..
aku belum boleh nk terima semua tu..
tetiba sepadan pula bila aku an dia pakai baju kaler same!!
xdirancangpown..

tapi tu gambar masa kat Arked..
jom usha gambar aku masa kat ladang tebu!!








No comments:

Post a Comment