Tuesday 31 May 2011

Rempit-saya adalah pemandu berhemah


Perlu ke aku buat tajuk macam tu?? 
=)
perlulah!!
aku nak meconteng tentang dunia motorskal dan aku.

walaupun aku dah ada lesen kereta tapi aku tetap pilih motor.
nak tahu x nape??

sebabnya kalo naik motor ni senang nak parking
& menyelit.
Pastu kompom ko takkan melebihi had laju di lebuh raya.
Relaks je. 
takyah nak kecohh-kecoh tukar gear kat tangan,
tekan pakai kaki je!!



memandangkan aku duduk di tempat paling utara dalam peta Malaysia..
so, untuk ulang alik ke bandar terpaksalah aku naik motor a.k.a merempit,
Jauh do nak kuar bandar,
sejam!! 
kau sangup??

Kalau naik keta ongkasnya tinggi,
kalau aku merempit Rm 5 dah cukup aku pegik balik,
cepat lak tu sampai,
tak tersangkut dalam jem.


Tapi yang paling Best tentanf rempit ni..
kau akan berhujan berpanas dengan motor ko.
so kasih sayang ko ngan motor ko makin mningkat!
alkisahnya..

No comments:

Post a Comment