Friday 6 May 2011

No boy allowed!


hari ni aku terpanggil untuk menulis tentang satu entri berkaitan dengan lelaki.
Apa ada dengan lelaki hingga ramai perempuan yang senang je jatuh cinta lepas tu senang je nak tinggalkan perempuan tu macam sampah! 
damn!! 
kepada lelaki-lelaki yang membaca ni,
tolong rasa tercabar! 
sebab aku memang nak mencabar jantina LELAKI korang tu..

aku tahu, 
bukan semua lelaki ada perangai macam tu..
Tapi, 
dalam lingkungan 1/10 cuma satu je yang boleh dipercayai..

Persolannya, perluke lelaki mainkan perasaan wanita hanya untuk menunjukkan diri anda macho??
what the hell..
Marah benor aku kalo citer hal main-main ni..

Bukan sekali aku dengar cerita sal lelaki mainkan girl ni..
Sakit hati jiwa dan raga!! 
Apa ko (lelaki) ingat perempuan ni untuk dipermainkan ke?? 
ko, bila nak cari isteri nanti,
isteri ko yang akan mainkan ko..
aku akan doakan ko!

Aku juga seorang perempuan..
sahabat-sahabat aku juga seorang wanita..
Kepada semua lelaki tolonglah..
Janganla ko kecewakan hati kami..
sesungguhnya kita dicipta untuk melengkapkan.. 
bukan untuk menyakitkan..

No comments:

Post a Comment