Thursday 19 May 2011

Dah Tua tapi belum ANDARTU ok

Alhamdulillah.. 
aku masih boleh mengucap syukur sbb dapat bernafas lagi kat bumi Allah ni..
umur aku sekarang?? dah masuk umur 21 pun..

Member-member aku yang dah kawen dah dapat anak 2 dah..
aku bila lagik ek?? huhu..

Faris Ammar.. =)

bila umur dah makin meningkat ni, fikiranpun kena semakin mantang..
 dah kena pikir tentang masa depan..
keseronokkan ni cuma sementara dan tak kekal lama.
kehidupan yang akan datang ni menentukan sama ada aku akan masih tersenyum ketawa atau menangis sedih..


bila aku usha review pertunangan dan perkahwinan blogger-blogger ni..
aku teringin sangat nak kawen buat review tu..
tapi asanya muda lagik kot..
belum sampai masanya lagi..

dengan siapa aku akan bertemu jodohpun aku belum pasti lagi.
nikan pula nak buat review tunang n kawen..
Gatal no.. huhuhu..

Bila dah makin besar ni..
aku dah makin berserah pada Allah tentang jodoh..
aku dah tak nak mencari..
InsyaAllah.. kalau ada  jodoh aku didunia ni..
adalah sampai kad kawen kat umah korang..
kalau xde jodoh aku atas dunia ni.. mungkin jodoh aku di syurga..
iNsyaAllah...

*teringin nak Gendong anak sendiri..

No comments:

Post a Comment