Thursday 5 May 2011

Cameroon highland+sweet memory for us.

6 hari 5 malam.. akhirnya aku demam! wah perlu ke?? haha

Selepas 6 hari menghabiskan masa kt Cameroon akhirnya aku sampai dah kat UKM. 
Tak sabar nak menghitung hari balik umah..
Windu sangat-sangat an family.

Best sangat-sangat lepak kat sana.
Lepak an member-member suksis lak tu.
First time aku sampai sana..
Excited kot..

First naik cameroon memang terasa perubahan cuaca kat sana. 
Sejuk gila!! Terasa mcm kat luar negara lak.
Yang bestnya, First day kita owang kuar jogging,
asap kuar ikut mulut!!
Peh, excited.. haha..
Mulalah main tiup2 asap tu..
Macam dok kat tempat salji lak.,


Jom usha gambar aku kat sana..
First day aku kat sana down gila sbb aku kena sambut bufday kat sana. sesowang lak tu..
Lepas tu aku dah mula enjoy an member2 kat sana.

Kak Farah an aku.. Bertugas tengah malam.. =) 
Sahabat selamanya.. 

Second day, kami dibawa melawat strawberry farm..
First time tgk strawberry di pokok..
Excited gila.. =)







hari ketiga penuh dengan ceramah-ceramah ilmu keusahawanan..
Hari keempat kami dibawa keluar sekali lagi melawat mardi..
Terkagum seketika melihat pokok strawberry, epal, anggur dan pear di Malaysia..












Lepas best2 shopping kat situ kami posing maut!!
hehe.. kredit tok kamera kak farah.. =)

Hari ke 5 kami dibawa keluar untuk melawat kg sedia..
jom usha..


Hari terakhir kami di sini.. =P











No comments:

Post a Comment