Monday 30 May 2011

New Baby - Rina&Fana


Tahniah.. 
kepada diri sendiri kerana dah bergelar ibu!
Wah.
comel status tu,..

Aku sebenarnya dah jadi Ibu pada 2 orang baby girl yang comel ni.
Tapi boleh ke jadi ibu sbelum kawen??
Boleh!!
Tahu tak macam mana??

Soh member korang Kawen cepat-cepat!
Pastu soh dapat Baby cepat2!!
korang akan terAutomatik jadi ibu..
Cun tak cadangan aku nih??
hehe

Seronok tengok member-member yg dah jadi ibu ni.
Tertanya-tanya gak aku..
agak-agak anak-anak aku mesti lagi comel x??
huhuhu..
terperasaan sekejap!

Yang sebelah aku tu ibunya.
Farizoh. 
Dia member aku kat SMKPBU kawen paling awal.
Lepas je SPM dia terus kawen.
Alhamdulillah..

dah dapat 2 baby girl y sgt comel+kiut miut!!
Yang pakai baju hijau hitam tu nama Farina..
Yang pakai baju pink tu Farzana..
anak-anak aku paling aku sayang sekarang.. 


No comments:

Post a Comment