Sunday 29 May 2011

Selamat Pengantin Baru - Farizal & Mastka


Selamat Pengantin Baru aku ucapkan pada sahabat ku yang selamat diijabkabul dengan Gadis pilihannya.

Petang tadi, aku ngan member aku salhah pegik Bekwoh kawan aku kat Felda Rimba Mas.
Alhamdulillah. Seorang lagi Kawan aku dah berjaya menjadi seorang suami sudah tecapai.
Wah!! Tercapai tu. =)

Aku kenal ngan Pakcan dah lama. 
Sejak form 5 lagi.
Tak sangka dia dah jadi suami orang sekarang..
seronok bila tengok dia kata atas pelamin.
Terasa macam dah tua pulak bila tengok member-member dah kawen.

aku bila lagi ea??
Teringin ni.. 
Bila tengok member-member bahagia akupun tumpang kegembiraan.

Moga Allah panjangkan jodoh Kalian hingga akhir hayat.
Cepat-cepat dapat baby ea..
Tak sabar nak dapat anak buah lagi..
=)

Jom Usha gambar perkahwinan mereka.


Nak upload gambar bebanyak.
Tapi Line xbestla! 
Siyes. 
LembaP gila..
Berjam-jam nak di upload..
so, aku upload yg ni dulu.
nti line dah laju sikit aku upload bebyk ea.. =)




No comments:

Post a Comment