Sunday 26 June 2011

13th entry - sahabat?? siapa mereka dalam kehidupan kamu.


Sahabat??
definisi sahabat bagiku ialah..
orang yang paling rapat dengan kita dan selalu ada xkira susah atau senang.

21 tahun aku bernafas dibumi Allah ini..
aku dah jumpa bermacam-macam jenis manusia yang boleh dipanggilo sahabat.
Ada yang cuma ada waktu senang..
ada yang suka mengambil kesempatan..
dan ada yang sentiasa bersama dalam apa jua keadaanpun.

Mereka adalah sahabat ku.
dari dulu hingga sekarang.














sahabat..
mereka merupakan sumber inspirasi aku..
tempat aku menumpang kasih
tempat aku meluahkan perasaan
tempat aku bergantung harap..
dikala aku jauh diperantauan..

bersama mereka aku membina sebuah impian
bersama mereka aku mencipta sejuta kenangan
dan bersama mereka aku tunaikan impian tu.

sahabat..
mungkin pertemuan kita hanya sementara..
namun engkau adalah yang terbaik dari semua sudut.
ku doakan kebahagiaan buat kalian.

terima kasih kerana hadir dalam hidup ku.


No comments:

Post a Comment