Saturday 25 June 2011

Sehari Bersama anak-anak yatim Jejawi.

Alhamdulillah..
Berakhir dah majlis dengan Anak-anak yatim di Jejawi tadi. 
Happy sangat-sangat dapat jadi mc balik!!
dah 3 tahun aku tinggal bidang pengacaraan ni.
Hari ni dapat lepas giant nak jadi mc.


sampai tertunduk-tunduk aku interview adik-adik tu an..
Memang best sangat dapat luangkan masa dengan mereka walaupun cuma sekejap.
Tak sampai setengah haripun.
Tapi aku puas hati.
aku dapat kenali mereka & hiburkan hati mereka walaupun hanya untuk sementara.

Xde apa yang membezakan kita ngan dia.
Maybe dari background family lain sikit tapi yang lain semuanya sama.
Tersentuh hati ni bila aku jumpa seorg budak lelaki.
Nama dia Fadli..
Baru darjah 3.
sama besar ngan adik. 

Pasif sangat. 
Pemalu plak tu.
aku terus terpikir adik aku kat umah.
Macam  manala perasaan dia kecik-kecik dah terpaksa berdikari.
Tentu susahkan.

Papepun hari ini akan jadi hari yang melakar sejarah tersendiri bagi aku,
Firstnya sebab aku pergi sebagai seorang guru & bukan pelajar.
Pengalaman pertama aku urus program di sekolah..
dan yang paling penting aku Have fun..

jom usha gambr aku kat sana.





No comments:

Post a Comment