Tuesday 7 June 2011

Keputusan Sem 2 tahun 1-Down!


Kalau boleh!!
aku nak menangis meraung-meraung gtau kat suma owang yang result aku..
DOWN!!!
Bukan setakat jatuh ditimpa tangga tapi dah tergolek-golek ketepianpun!!

Stress benor gamaknya ea..
Mau tak stress.. 
Result aku teruk..

rasa nak nanges je bila tulis entry ni.
Tapi bila incik debab bagi semangat asenya agak ok sikit..

MEsti korang nak tahukan aku dapat bapew wie tu..
Pointer aku paling RENDAH yang pernah aku dapat.
3.06!!
gila ah..

terasa diri ni bangangpun ada.
Tapi bak kata Incik debab ...

"Allah nak uji awak tu..
Sabar ea? xmo nanges dah."
*walaupun tak seromantik tu..

terasa juga diriku begitu berharga bagi mu incik Debab!! huhuhu


* Tapi aku masih mahu menangis!



2 comments:

  1. Syukurla dgn apa yg anda dapat itu. Orang lain ada yang terlalu rendah lagi. just say Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. memang bersyukur dengan result tu. cuma frust sikit..=) thanks..

    ReplyDelete