Sunday 26 June 2011

OMG! I talk with him! ^_^

"senangnya dalam hati..
kalau beristeri 2..
seperti dunia ana yang punya"

Wah wah wah..
happy & gumbira nampaknya!!
huhuhu
selepas beberapa lama aku dapat cakap balik ngan Sir..

Aaarrrgggg!!
nak menjerit rasanya!!
memang dah lama aku admire dia kot.
cuma dulu aku ngan dia student ngan cikgu je.
sekarang aku ngan dia dah sama taraf.
sama-sama cikgu!!

ada jodoh ni..
huhuhu..'xdelah..
actually aku xdela mengharap sampai ke situ.
cian Incik Debab aku an..
aku cuma seronok je..

Sebenarnya dia yang buat aku betul-betul tertarik dengan English Language.
Seriusly! sebab dia aku boleh cakap bahasa Inggeris dengan mesra cepat dan betul!!
hehehe..
citer dia macam ni.....

dulu masa aku mula-mula masuk form 4 kat SMKPBU 
aku dibawa masuk kelas 4Arif.
sebab masa sekolah dulu (SMKPC2) aku budak kelas sains tulen.
so masa pertama kali aku masuk kelas tu masa dia.
Terus dia suruh aku perkenalkan diri..
kene speaking lak tu.

ketaq lutuit aku masa tu nak kena cakap omputih.
dengan tergagap-gagap aku akupun mula ber "speaking"
diapun banyak membantu aku dalam berspeaking ni.
so, sejak tu aku mulalah admire dia memandangkan dia belum kawen.

Gatal noh..
huhu..
sejak pada hari tu aku tak pernah dengar dia cakap melayupun.
sekalipun tak pernah.

ada sekali tu aku dengar dia cakapm melayu..
berdebar do.
bunyi macam mat salleh ckap melayu!
memang pelikm sangat,
sampai aku jumpa dia & cakap..

"sir, please don't speak malay with me. because it sound weird for me."

pastu sampai sekarang dia tak pernah cakap melayu ngan aku.. =)
walaupun hari ni kami setaraf..
tapi bagi aku dia tetap sir yang terbaik bagi aku..
Nama dia Sir Syed Zami.

Untuk Sir..
thanks for teach me how to be good in English.
you are my inspired. 



No comments:

Post a Comment