Friday 24 June 2011

Reunion sahabat lama!

Bila tengok balik gambar ni terus aku teringat balik citer zaman-zaman belia remaja aku dulu.'
yang kat sebelah aku ni ..
BestFriend aku masa kecik-kecik dulu sampai sekarang,
Yang aku dukung tu..
Anak dia..
Comelkan??
secomel ibunya,,
=)

siapa sangka pertemuan semula kami selepas hampir 7 tahun lost contact..
akan bersama seorang baby kecil..
Yup!!
Sahabatku ini sudah menemui jodohnya..
Alhamdulillah..
sudahpun dikurniakan seorang bayi yang comel!!

aku??
Entah bila..
Belum sampai jodohku lagi..
=)

Dulu aku ngan alin selalu tanya..
Siapa antara kita akan kawen dulu..
Siapa yang akan dapat baby dulu..
kenangan tu terlalu manis untuk aku..

Kini,
Persoalan tu dah terjawab..
Akhirnya..
Faizatul Fazlin yang Kawen dulu dan buat aku jadi ummi..
hehe..

Kepada Faris Ammar..
ummi syg awak..
=)

 

No comments:

Post a Comment