Tuesday 14 June 2011

Hari kedua sebagai GURU

Terlalu banyak keistimewaan yang aku dapat kenal pasti daripada student-student aku.
Bermula dari Yusry & Syukri yang pendiam..
Surina gadis yang mempunyai masalah sindrom down tapi pandai berdikari begitu juga Mustaqimal & Mungzir.
Beralih pada Hafiz, Asiah dan Syifa yg sangat gemar bercerita,
kepada Faiz "& Din yang lebih arif tentang kehidupan
& mustaqem yang masih tak datang walaupun kelas dah bermula 2 hari.

Aku sayang mereka!!
walaupun baru 2 hari aku berpraktikum disitu.

Tapi aku belum sempat nak upload gambar dgn mereka.
nantila..
 ada masa aku uploadkan..

Hari ni kami berkebun!
Best sangat!!
aku pula yang excited..
huhuhu..

Tak sabar untuk esok.. =)
oklah..tidur dulu ea semua..,
esok saya ada kelas!!


No comments:

Post a Comment