Saturday 18 June 2011

Selamat hari Bapa - Abah

Firstly!
Abah you are my Hero forever!

secondly..
along sayang abah setiap saat dan ketika.

Thirdly,.
Terima Kasih sebab jaga along dari dulu sampai sekarang..

aku sebenarnya tak pasti bape hari bulan hari bapa..
so, akupun buat jelah hari ni.
kenapa??
suka hati akulah..
sebab aku sayang abah aku hari-hati tau!
huhuhu..

Bila bercerita tentang abah ni..
dia terlalu istimewa!
kenapa??
ce citer..

Abah aku orang yang paling cool atau dunia ni.
Rileks je.
Abah aku ni jenis tak banyak mulut.
kekadang aku cuma cakap ngan dia sekali dalam seminggu.
kekadang sebulan sekali.
bukan kami gaduh.
tapi abah aku memang jenis yang senyap.

dulu masa aku kecik-kecik xdela macam tu.
tapi semakin dewasa ni makin abah aku pendiam ngan aku.
tapi aku tahu dia sayangkan aku.

  
to my abah, my hero, my savvier..
along sayang abah selamanya.
Selamat Hari Bapa.

No comments:

Post a Comment