Tuesday 21 June 2011

saya sayang mereka!



2 minggu besama mereka mencipta pelbagai pengalaman dan kenangan bagi aku.
kini tinggak lagi 2 minggu sebelum praktikum aku habis.
Mesti aku akan rindu dengan semua pelajar-pelajar aku kat sini.



mereka terlalu istimewa bagi ku.
terlalu istimewA BERbanding insan-insan yang ada disekelilingku.
Dengan mereka aku akan tersenyum walaupun aku sebenarnya bersedih.


cuma satu doaku..
moga dapat ku bertemu kembali dengan wajah-wajah ini..
bertemu dalam keadaan yang mengembirakan..
moga dapat melihat mereka dapat menguruskan diri mereka sendiri..
dapat menguruskan kehidupan mereka sendiri dengan penuh berjaya.


Mereka akan kekal dalam ingatan ku.
mereka akan lekat dalam hatiku..
sebagai pelajar pertamaku dalam profesionku sebagai seorang guru..
sebagai seorang pendidik..
mereka akan menjadi yang pertama tetapi bukan yang terakhir..
kerana aku masih mahu menaburkan bakti dan jasaku dalam pekerjaan ini..


kepada mereka semua :
cikgu sayangkan kamu semua.
Moga kalian akan berjaya dimasa hadapan...
moga kalian sentiasa mengingati kenagan kita disini..
InsyaAllah..
jika diberi peluang saya  ingin kembali mengajar disini..
menjadi guru disini..
bersama-sama kamu disini..

cikgu sayangkan kalian seadanya kalian..
kerana kalian terlalu istimewa..

salam sayang,
Cikgu Ieda..
UKM 2010/2011..
Bachelor of special Education..

No comments:

Post a Comment