Monday 11 April 2011

aku dan cinta 4.

Assalamualaikum..
Aku sendiri bingung dengan apa yg aku rasa.
Bila aku tahu nama bakal tunang dia dan kebetulan aku jumpa Fb dia, hati aku jadi tak tentu.
aku terasa nak menangis. Tapi bila fikir-fikir kenapa aku perlu menangis untuk dia? sedangkan diapun sedang bahagia dengan bakal tunangnya.

YaAllah, tabahkanlah hati ni.
Dia memang bukan jodohku.
kau jauhkanlah perasaan sayang ini yaAllah..
kau hilangkanlah perasaan yang pernah ada untuk dia..
Aku mohon yaAllah..

Betul kata orang..
Bercinta tak semestinya memiliki...
cukuplah aaku tahu dia sedang bahagia dengan orang yang bakal menjadi suri hatinya..
orang yg bakal menjadi menantu mama dan papanya..
Hanya doa yang boleh aku kirim dari jauh..

...................................................................................................................................................................

Dia minta aku jadi adik dia..
secara logiknya boleh ke aku dgn dia berpura-pura takde apa yg pnh jadi antra kami??
boleh ke kita tukar perasaan syg sbgi kekash kpd adik?? gila!!
aku mmg xblh nk buat semua tu!!
cukuplah kalau aku hilangkan semua kenangan yg pernah ada!
MaaF!! kita cuma boleh jadi KAWAN...(Muktamad)!

No comments:

Post a Comment