Saturday 9 April 2011

perpindahan & perpisahan

Assalamualaikum.. 
ENtri yg aku nak carut coretkan pada pagi ni ialah tentang Kolej. Seperti yang semua penuntut UKM ni tahu, kolej adalah tempat tinggal mereka sepanjang 4 tahun mereka berada di UKM. Jadi isu kolej ni sebenarnya, sensitap sensitif bagi aku (Personally). 
Kolej pertama yang aku sampai di UKM ni kOLEJ AntaraBANGSA iBU zAIN.(KAIZ). Disitulah bermula kehidupan aku sebagai seorang student kat ukm ni. Kat situ aku belajar menjadi seorang pengarah program, buat Kerja Tugas-tugas khas, Menguruskan penginapan Pelajar. Memang best.


Aku jumpa kawan-kawan yg dah rapat gila dengan aku. AKu kenal kakak-kakak yg baik mcm kak Mia, Kak pii, Kak sHu, Kak sahila, Kak eppa, dgn geng2 Mep girl yg baik sangat-sangat. sayang sangat nak tinggalkan kehiupan tu. disamping tu aku jumpa kawan-kawan yg memang dah rapat gila dengan aku mcm dieja, amni, farah, kema, ziela, kak ninie, siti,fang member2 aras yg sekepala. 
Aku memang sayangkan diaorang. 
DAN...
yang paling buat aku susah nak tinggal kolej tu, aku dah dapat ROOMAte yg sekepala dgn aku!! dah la baik. aku pn pernah tulis Entri sal dia kat sini. Siapa yang nak tinggalkan kolej yang aman dan damai sejuk, jauh dari kesibukkan orang (sbb penduduk KAIZ sikit). Pendek kata aku memang Fun kat KAIZ ni.


PEndekkan cerita.. 
sebenarnya Entri aku ni tentang perpindahan secara RASMInya aku ke KOLEJ KEris Mas.. ='(
Sedih gila!
Em.. Dugaan datang bertimpa-tipa bagi aku dalam seminggu ni.
YAAllah, aku mohon,
kuatkanlah hati aku,
tabahkanlah hati hambamu yang lemah ni..

No comments:

Post a Comment