Thursday 14 April 2011

Betulkah? benarkah?

Wah!!




sakit hati. 
 Punya bersemangat nak update bukucatatanpink aku ni semalam tetiba Internet down.
Nasib BAik hari ni dah kembali seperti sedia kala (aYat Skema)!

Semalam  aku kuar Downtown an Roomate, kononnya nak Shopping shawl sebelum balik rumah nanti.
Masa aku tengah best jalan-jalan n buat window shopp kat situ,
tetiba anak mataku ni terpandang seseorang..

"eh, dia ke tu" 


Terus aku toleh untuk kali kedua, ketiga, keempat dan kelima kalinya utk daptkan kepastian.
Muka mamat yg aku tengok tu sebiji dengan muka shahrul fiqri.
sedang syik aku dok usha nak dapatkan kepastian,
tetiba ada sowang minah datang & datang peluk dia.
Terus aku tersentap..


"awek dia ke?"


Punyala kusyuk aku usha mamat tu sampai aku terlanggar orang lain kat depan aku.. Malu giler. dahla terlanggar pastu wat muka tak bersalah! huh!! jahat an.. hehe.Kepada awak yg saya terlangar tu maaf ye. tak sengaja. Malu giler!!


sampai roomate aku terpaksa tarik tangan aku sebb aku asyik nak langgar org jer gara-gara kusyuk mengusya mamat tersebut. Walaupun muka dia xdela sebiji dgn IenCik Shahrul Fiqri, tapi.. Entahla..mungkin pelanduk 2 serupa..
Berharap tu bukannya Iencik Fiqri...

No comments:

Post a Comment