Wednesday 20 April 2011

Sahabat lama!


Malam ni tetiba je aku rasa windu sangat kat sahabat-sahabat lama aku. 

Teringat zaman aku form 6 dulu. Windu sangat zaman tu.
Zaman "comel" aku dulu.

Dulu aku pernah buatQuote sal life aku masa kat form 6 kat sini
Bersama dengan mereka menimba ilmu untuk ke menara gading.
Alhamdulillah.. Walaupun bukan semua antara kami berjaya masuk U,
'Tapi sekurang-kurangnya kami berjaya dalam haluan hisup kami masing-masing..




Kini, kita semua sudah berpisah.
Membawa haluan dan mencorak masa depan sendiri.
Sahabat,
Aku sentiasa mendoakan moga satu hari kita semua akan bersatu kembali.

Ketawa
Menangis
Bersama!!

Kita pernah berjanji akan kekal besahabat.
Moga janji itu akan ditepati.. =)

Jom ambik tahu pe citer an kawan-kawan aku sekarang..

 Wani!! 
sekarang aku dengar dia bantu ayah dia urus peniagaannya.
dengarnya baru bertunang tapi aku tak pasti
papepun aku doakan yang terbaik untuk ko.. =)
Geng aku yang paling cool n Sporting.
Cik Salhah!!
Dia sekarang study kt UUM.
kalo xsilap dia budak MesCom.
diapun join SUKSIS gak kt UUM.
Geng aku yang sama minat an aku (POLIS)

Lin!!
alin sekarang keja kat spa di Damansara.
diapun dah berjaya dengan kehidupan dia sekarang.
kawan baik aku.
Geng aku yang paling sempoi.

Budin!!
satu-satunya lelaki dalam kelas kami.
=)
sayang gila aku kat dia.
Geng aku yang paling cool.
Sangat bertanggungjawab
aku dengar dia dalam rekrut TUDM sekarang.

Nieda!!
aktress class aku.
cun gila minah ni.. =)
Sekarang sambung study kt UITM pulau pinang
dalm bidang culinary.
Memang pandai memasak.
Geng kelas yang paling bijak.

Finas!!
Bakal guru perdagangan
sekarang study kat UPsI.
seorang kawan yg sangat penyabar dan baik.
Geng aku yang paling rajin!!


Nani!!
Xde gambow dia sowang2.. =(
orang yang aku sayang dlm kelas.
Manje sgt.
Tapi baik walaupun lurus bendul orangnya.
windu an keletah dia.
Geng kami yang selalu buat kami happy!


Last sekali.. Cik ida!!
a.k.a aku!! =)
alhamdulillah, skrg tgh sambg study kt UKM
Bakal guru Pendidikan Khas (InsyaAllah).

Inilah yang dulunya pernah menjadi seorang pelajar pra universiti di SMK PADANG BESAR (U).
Inilah yang dulunya bercita-cita tinggi.
Inilah dulunya pernah ketawa, menangis dan menghadapi segalanya bersama.
inilah dulunya sahabat sejati.

Kini kami sudah terpisah.
Terpisah dek masa dan cita-cita.
Mengejar masa depan masing-masing..

Kalian..
sahabatku..
aku begitu merindui senyuman kalian.
 sangat merindui bebelan kalian..
Walaupun kita semua dipisahkan kerana masa,
aku harap jika suatu hari kita berjumpa..
kita masih seperti dahulu.

Masih boleh ketawa dan gembira bersama.
Aku mendoakan yang terbaik untuk kalian.. 
Amin..

No comments:

Post a Comment