Thursday 21 April 2011

"muka buku"

First!! ini blog aku. so, suka hati akula aku nak tulis apapun..

Wah!! garang gile intro an?? hehe
sebenarnya aku tengah bengang ngan sorang minah yang perasan bagus nie!
Bercakap tentang kuasa walhal dia yang letak jawatan.
xsedar ke apa yang tulis tu sebenarnya kena dekat batang hidung dia sendiri??

Jangan hanya pandai bercakap tapi hakikat awak sendiri tu sebenarnya pengecut.
Jangan bercakap tentang kuasa, takhta dan raja kalau awak sendiripun tak dapat nak handlekan skuad.
maaf kalau saya ni terkasar bahasa atau buat awak terasa atau buat populariti awak menurun.
Tapi hakikatnya awak sebenarnya tak pandai nak bersyukur dengan apa yang dah awak dapat.


Sekarang, dia dah berjaya buat aku DOWN!! 
Tahniah! awak memang buat saya down. 

Tapi untuk pasukan saya tetap akan berjuang sebelum saya letak jawatan ni.
Sekurang-kurangnya saya bukanlah pengecut sangat macam awak.
Tinggalkan skuad terkontang-kanting..
Blah macam tu je.
* Papepun aku xsuka cari gaduh an sape-sape. 
tapi sape yg cari gaduh an aku...
Aku minta maaf kalau aku akan berkasar dgn ko nanti..

No comments:

Post a Comment