Wednesday 13 April 2011

menipu! Perlu ke?

...Menipu! perlu ke??
Pada pendapat aku, lebih baik aku dengar perkara yang menyakitkan hati daripada aku ditipu.

...................................................................................................................................................................

situasi :

cik kumbang : Awak, maafla. saya takde niat nak tipu awak. saya takut awak marah bila awak tahu dia dan saya pernah bercinta.

Cik Bunga : Mungkin saya akan marah kalau awak gtau saya dengan jujur, TAPI lagi MENYAKITKAN dan buat saya KECEWA bila dapat tahu dari orang lain yang awak dan dia pernah bercinta!!

...................................................................................................................................................................

Biarpun sepedih manapun kebenaran yang akan diberitahu, sekurang-kurang berlaku jujur tu adalah yang terbaik. 

*Jujurlah dengan orang yang kita sayang..

No comments:

Post a Comment