Wednesday 13 April 2011

Bab 1 : Tentang Kamu (Segmen Baru)

Assalamualaikum.. 
Memandangkan Blog aku Memang tak Famous mcm Blog cik Epal , 
so, dengan Gembiranya aku nak buka satu segmen bab baru dalam bukucatatanpink aku ni..
Bukan untuk famous mcm cik epal tP tok dedikasi kpd sahabat-sahabat yg ....
special+CooL+Slumber+Baik+Hot+comel & +++,,

.. Jeng.. Jeng.. hehe.. suspen sikit.. 
Bab ini aku dedikasikan khas untuk orang-orang yg aku Terpilih sahaja (sebenarnya aku yg pilih)
Dalam label "tentang kamu".

apa yang aku akan carut Coret dalam Bab ni adalah tentang Somebody yg aku pilih.
Aku akan describe dia dlm bahasa dan cara aku sendiri.
apa yg aku suka tentang dia
@
kenapa dia ni special hingga aku masuk an dlm post aku!
@
apa-apa yg aku nak tulislah..
so, Wait & read. =) 
mana tahu mungkin yg membaca tu adalah orang yg aku describe.. 

*Mencari "somebody" Pertama!!


No comments:

Post a Comment