Sunday 10 April 2011

Merempit!

Assalamualaikum! 
Moshi-moshi.. 
Entri kali ni tentang REMPIT. apakah sebenarnya yang anda faham tentang rempit?? 
Wah macam karangan sekolah pulak.. 

Bagi aku merempit ni BEST! 
kenapa?
sbb bestla. haha..

satu sbb senang nak bergerak. yela kalo naik keta jem, pastu susah nk menyelit-nyelit, nak parkingpn susah.kalo ber"motor" ni senangla sikit nak bergerak. Tapi jujurla, aku bukan nak membawa diri. aku bawa motor memang laju!! siyes. sampai member-member suma takut naik an aku. 

Pelik an? Padahal bagi aku, aku bawa motor bukan main sopan lagi.. =) (TIPU) Best kot bawa motor laju-laju ni. tak sakit pinggang. Cepat sikit sampai. Memangla orang akan pandang aku semacam sbb aku ni girl tp.. Ada aku kisah?? hahaha.. 

Hari ni merempit dgn Butterfly aku dari Bangi ke Semenyih ke bangi ke Cheras ke Bangi.. Letih kot. Kebetulan Angah dapat outing hari ni,so dia minta aku ambik dia kat stesyen keretapi kajang, pastu terus gi umah mak uda kat semenyih.Lepak kt semenyih jap bawu kuar gi hantar dia balik kt UPNM , Cheras.. 


No comments:

Post a Comment