Wednesday 6 April 2011

Holiday pada cuti Study Week


Wah!! tetiba ada gambar aku memegang "seseekorkan" hehe..
Comel gila Menatang nie!! nama dia Purba dan yg penting dia sangat suka meraba.. Menjalar sebenarnya. 
 Assalamualaikum ranggers! Hari ni entri aku nak mencoretkan dalam buku catatan ni tentang trip Percutian aku dan MT MATK a.ka rakan-rakan aku ke Port dickson yang bermula dari 3 hingga 4 april yg lalu. Best sangt dapat ber"holiday dengan family Matk ni. Lerpas rasanya beban yg dirasai. Yang paling Best bila aku Drive dari Melaka Ke Bangi!! Membanggakan diri sekejap. Yela! dah lama gila xdrive tibe-tibe kena drive jauh. mula-mula tu takutla mgak. tapi best. tak sangka aku dapat atasi ketakutan aku!! i'm proud with my SELF!!

 suka sangat gambar nie! berPOOL bersama-sama kawan Family Matk 15! KeCoh kolam tu sebab aku tail in baju!! POLIS!!! hehe









Makan Time. Masa ni kat Gerai PD! Baru sampai. Semua muka Over Excited.. =) chayunk kowang.
 oVer poSe!! =) Malam Ber BBQ dgn Family.

 Meet "abang sIdek"!! Seorang abang Senior yang sangat sporting dan baik!! sayang cikgu sidek..

 kesejukkan+kebekuan!


dalam banyak-banyak gambar yg ni paling aku suka.First time dapat tgk muka sendiri waktu aku TAKUT.. agak comel!! ahaha..

Sebelum aku Bertukar menjadi Ida Tajima!! Thanks sifu sahila..
 Lunch time!! jujurnya makanan kat sini mahal gile!! makan 









No comments:

Post a Comment