Saturday 16 April 2011

YaAllah.. Teruknya manusia.

Alhamdulillah.

Syukur aku masih dapat meneruskan coretan ku dalam bukucatatanpink ni. =)
Overdose plakkan aku happy ni. 


Apa yg aku nak tulis ni tentang isu makan duit pelajar. 

Aku sendiripun tak faham kenapalah masih ada org mcm tu dalam dunia ni. 
 Dia tak tahu HARAM makan duit duit orang lain!!

aku paling benci+meluat+menyampah dgn org macam tu. Apa dia ingat student UKM ni 
semuanya kaya-kaya ke??
 suka hati je nak makan duit budak. 
sikit-skit bolehla aku faham lagi, dah tedesak nak sara family ngan duit haram tu.

Masalahnya sekarang mcm mana dia nak org respek dia kalo dia sendiripun buat tahi dlm pasukan.
siyes!! sekrang tahap respek aku pada 2 hamba allah yg masih dok bt keje ni bawah tapak kaki aku.
aku dah takde rasa respek pd diaowh ni lagi.

Korang tu dah tua bangka
rumah dah kata pergi, kuburpun dah kata mari..
xreti-reti lagi ke nak bertaubat.
aku tahu, aku ni takdelah kuat sangat agama, aku tak jahil.
depan kami, berlagak bagus..
cakap macam dialah malaikat, tapi kat belakang kami, makan duit budax.

Cukuplah selama aku ikut je pe yg kowang cakap.
Mulai hari ni aku akan cuba pertahankan kumpulan kami.
IsyaAllah..

Allah sentiasa bersama-sama hambanya yang benar!
aku percaya tu..


No comments:

Post a Comment